California, here we come

Så är det! Har rusat runt i hela huset dem senaste timmarna, proppar ned kläder och kastar upp dem igen, smusslar ned badrumssaker och teckningsblock, ber till himmelen om att inte glömma något. Kl 09.05 lyfter planet som ska ta mig och min syrra tvärs över Atlanten, mot en helt annan kontinent som jag aldrig tidigare besökt: USA. Vi landar först 15.15, en mellanlandning i New Jersey, sedan vidare till LA där vi landar 18.30. Så himla kul ska det bli, det börjar verkligen sjunka in nu att imorgon bär det av. Det kommer finnas så mycket att se och uppleva, kan knappt vänta nu!

Så jag säger nu hej då på mitt svenska vis och förhoppningsvis kan jag skriva en hälsning sen från Santa Barbara. Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej då gumman, ha 2 underbara veckor :)

Kram mams

2012-04-16 @ 08:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0