Jag kan köra bil!

Den 9e februari 2012 hände det äntligen - JAG TOG MITT KÖRKORT! Åh, fy fan va skönt! En tyngd har verkligen lyft från mina axlar, jag är så lättad! Hela veckan har varit galen, en riktig berg-och-dalbana av nerver och stress. Men nu har all nervositet, all press bara försvunnit ur kroppen. Jag har blivit 5 kg lättare.

Firade med B&J när jag kom hem efter jobbet, har smilat hela dagen. Uppkörningen gick bra (obviously), men var självklart nervös över smågrejer. Men en halvtimme går fortare än man tror, och när min körledare sade: "Ja, du är godkänd."... de var de bästa ord jag hört på länge.

Annat kul: Jag gav blod igår! Riktigt spännande, har velat bli blodgivare enda sedan jag fyllde 18, så det var på tiden. De var väldigt snälla där i och med att det var min försa blodgivning, satt med mig hela tiden och berättade all jag behövde veta. Under halvlitern blod ungefär tog de, lite coolt att se blodpåsen och tänka - det där är mitt! Så mitt tips - ge blod! Det kanske låter läskigt och äckligt, men det är en fin sak. Allt blod behövs.

    

I'm sooooo happy!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0