Teorin - check!

Oj, det har gått lite långt sen jag senast skrev här... Har varit stress, stress me jobb och plugg inför körkort. Och apropå körkort:

Jag klarade Teorin!!! Så himla skönt att ha en del avklarad, en tyngd lyfte från mina axlar. Sen är det uppkörning i övermorgon, får hoppas på det bästa där också.

Fick jobba för första gången själv i infomationen idag på Ica. Lite småläbbigt! Mycket ansvar och stress, men roligt också!

   

För övrigt: hetaste ämnet just nu är RESA! Jag och systeryster ska åka till Californien i vår! Så himla kul, har alltid velat åka till USA! Dessutom ska vi åka med pappa till Prag (hans julklapp till oss, fina pappa), och sen så planerar tjejorna för fullt inför vår resa i sommar. Pekar just nu mot Bulgarien, så vi får se hur det blir. Åh, resa! Det finns ju inget bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0