Vad ska jag göra nu?

Igår satte jag mig framför datorn för att lista upp de olika högskolor och program jag vill söka till i höst. Mitt första val var självklart Serie-och bildberättarprogrammet i Gävle, något som jag har velat göra så länge nu! Livet har liksom kretsat till att jag möjligen skulle få kunna komma dit. Men då fär jag läs på hemsidan:

"Serie- och bildberättarprogrammet startar inte hösten 2012. Programmet kommer att vidareutvecklas och återkommer hösten 2013 med ett..."

POPP! Bubblan sprack. måste jag vänta ETT ÅR TILL? Nej, det kändes skit rent utav, alla mina planer raserades och plötsligt stod jag vid det där satans vägskälet igen, förvirrad över vad jag skulle göra nu. Ett helt år ska jag vänta... Vad ska jag göra nu?

Jag funderar seriöst bara på att ta mitt pick och pack, flytta till Kina ett halvår och lära mig språket och hänge mig åt tecknandet. Ja, jag är seriös. Jag vill ha något nytt, en ny miljö. Ska jag våga?

        

                 



Kommentarer
Postat av: Olivia

Darling, kör bara kör.

2012-02-28 @ 10:59:08
Postat av: Johanna Öberg

vackra bilder:)

2012-02-28 @ 22:15:33
URL: http://asiwantit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0