2012 - början

Dagarna går fort även om man inte jobbar häcken av sig. Har varit ledig nu tre dagar i sträck, vilket känns konstigt, men ändå hittar man saker att göra.

I måndags gick jag på Balettakademins prova-på klasser. Så himla kul! Har inte dansat på riktigt på ett halvår, eller mer till och med! Jag, Kajsa och Amanda körde jazz och sedan commercial jazz. Mycket har man tappat, men vi kom ändå rätt fort in i det hela igen. Dem är ju bara så hiiimla duktiga...

Har pluggat mycket körkort och nu ska jag bannemej boka uppkörning. Det får bli privat, men men. Jag är taggad! Speciellt när min kära vän Therese skaffade körkort idag: GRATTIS!!!

Idag blev det lite shopping i stan med Frida och Maja; det blev fler promarkers (skin tones), en militärgrön kofta och ett träningslinne. Allt med presentkort! Aah, så himla skönt att kunna shoppa egna julklappar ibland!

                          

Saknar dansen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0