Jag kom in!

Yes! I höst/vår blir det Edsviks konstskola för min del! Asglad! I ett år kommer jag få lära mig av gästföreläsare, alltså riktigt duktiga konstnärer, få ha tillgång till ataljé ungefär 24-7... Underbart!
Var så himla nervös på intervjun idag. Kände mig först som en sådan himla amatör, men sedan ville de kolla på mina bilder och de gav mig en hel del komplimanger. Så himla glad när de sa: "Välkommen" och skakade min hand, då kände jag en sådan enorm lättnad. Jättekul ska detta år bli!
Det här var de arbeten jag fick visa upp, lite olika tekniker och lite på min stil. Efter intervjun blev det fika med Fia i centrum, sedan middag med syster och mamma i Kista och en liten tripp till Barkarby för shopping. En bra dag!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du är så sjukt bra Sandra!!!! Saknar dig jätte mycket, hoppas vi ses snart. Hälsa alla! <3 :)

2012-06-16 @ 23:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0