Mer Disney

Idag hade jag min lediga dag, så himlans skönt! Men självklart ska man inte få vila helt! Jag tog en snabb tripp till Sollentuna för att införskaffa mig ett A3-block för nästkommande projekt, vilket jag har arbetat på idag. Utöver det lånade jag även en bok på biblioteket, och det var lite roligt, för jag hade ingen aning om vad jag skulle läsa härnäst. Men det blev så att jag gick därifrån med Charles Dickens "Oliver Twist" i väskan. En hyllning till klassikerna kan man ju säga, vi får inte låta dem äldre böckerna stå och damma där bakom på bokhyllan. Och i år skulle Dickens ha fyllt 200 år, så det är väl passande?

Projektet för dagen har kommit som en önskan av min syster, som följer temat på min förra bild: Disney! Det ska bli ett Disney-collage av dem mest populära karaktärerna. Jag tycker det är så himla roligt, det är så vackra bilder så jag blir ju verkligen inspirerad och då flyter ju allting på. Skulle ju vara coolt om man fick jobba med något sådant, att teckna till film.


                       
Jag bjuder på några skisser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0