Plankschteeek!

Var på en jättemysig middag i lördags. Med Anna, Tess, Fia, Sandra och Veronica gick vi på Drottninghof restaurang på Drottninggatan och fick turligt nog bord på en gång. Beställde plankstek - supergott! Efteråt gick vi till Soft för några öl. Drog hem rätt tidigt för att jag skulle jobba dagen efter. Men det var i alla fall jättetrevligt! Måste vi göra om!


                             
                              Foto: Sandra Gustafson

Har tyvärr dragit på mig en förkyling, så tar min lediga dag till att friskna till. Ska dessutom göra en djupdykning i utbildningar och utomlandsresor - inför året som kommer. Jag måste ju ha en plan...

Kommentarer
Postat av: Olivia

Whoop, du lär dig med photo credits. Men så heligt behöver det inte vara (om du nu tänkte på det jag sa). Det verkarsom du hade en helskön kväll. Jag kommer hem alla påskdagar. Tyvärr endast bara dem men men. Vi kanske kan göra något då? Äta något som vi tillagat själva och är oerhört stolta över oss själva, ungefär. Och mina avslutande ord får vara bra val av mat! Plankstek, nomnomnom...

2012-03-06 @ 10:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0