Sommarregn i mars

Nu börjar det sjunka in, att jag om några timmar befinner mig på Arlanda för en långhelg i Prag. Underbart! Har dock sett att det ska regna, lite synd, men ska bli så himla skönt i alla fall. Som sagt, jag vill bara härifrån just nu.
Hela dagen tog jag tid för att packa och göra klart en bild. Den blev inte klar. Suck. Nåja, kom en bra bit på vägen i alla fall, så jag får göra klart den när jag kommer hem. Det är Disneycollaget som jag tidigare nämnt, väldigt kul och ibland väldigt svårt. Somliga av karaktärerna blev jag supernöjd med, somliga inte alls. Men, men jag blir ju aldrig nöjd!
Idag kom också ett riktigt sommarregn, det doftade verkligen sommar. Och i mars! Underbart!
Dåså - snart drar jag till Prag, så vi höres när jag kommer hem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0