California del 5 - Last part

Sista helgen i Santa Barbara blev en himla massa kul. Mycket sol och lite bad (det var lite kallt i vattnet, men jag badade i alla fall!), luncher på vårt favvoställe var det som skedde under dagarna. På kvällarna var det chillkrök eller party! Vi gjorde även ett besök till IHOP - International House Of Pancakes! Självklart beställde jag in ett par riktiga amerikanska pannkakor, men cheesecake smak. Aaaasgott!
Nöjd tjej!
Och så här såg det ut dagen vi åkte hem... Vi städade lite efter oss, var lugna!
Nu var det slut på bilder! Fotade över 1000 bilder i USA, och jag ser på dem nu med längtan och stor glädje. Den bästa, coolaste resa jag har gjort. Vi har sett och gjort så mycket, det har varit så himla kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0