Pausa nu då!

En paus är i sin rätt känner jag, nu är tentan komplett (så komplett som den kan bli i mina händer...) och för att få andas ut sitter jag och färglägger lite. Fast det är ingen långvarig paus mellan tentan och nästa plugg, ånej, inför nästa kurs har vi redan fått en drös med läsning. Puh... men ska inte klaga. Vi kommer nu att studera litteraturens villkor, som borde vara mitt element då jag vill arbeta på förlag i framtiden. Får se om det känns rätt det här då!
 
Har på senaste tiden endast använt akvarell och promarkers, så nu bryter jag av med vanliga färgpennor! Imorgon ska det bli pingis/biljard på Biljardpalatset med ett gäng vänner. Ska bli jättekul, och skönt att få lämna in tentan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0