Let it snow, let it snow, let it snow

Tjenare :)

Nu har jag varit och shoppat i täby c med anna, sandra och sofia. Har verkligen varit i stort behov av att uppdatera min trista garderob, men kom samtidigt underfund med att julklappsshoppingen snart kan börja. Kanske att jag bryter min julklappsregel (att inte börja handla förrän december) eftersom att suget av julstämning ökar. Och snön! Har ni sett maken på snö?! Haha, vilket uttryck :P blev väldigt förvånad då vi vaknade hos sandra i vallentuna och att det efter en natt låg en halvmeter högt snötäcke på gräsmattan. Så det blev mössa och vantar idag, det kan ni tro. Inget snöbollskrig då, (tack och lov, suger på det) men det blev lite bambi-aktigt då vi gled fram på den istäckta asfalten för att hinna med tåget.

Hos sandra såg vi the grudge 2 och drack flera liter med te :D filmen var helt okej, men jag är inte så mkt för skräckfilmer, dock var den här inte så farligt läskig. Fast det är lite kul när man hoppar till ;)

Nu måste jag duka :/ blä blä nu räknar mamma ner
pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0