Någonting med bajs

Orka hälsa. Ni vet vad jag menar.

Måndag och början på skolan igen. Jag kan knappt fatta hur snabbt man kommer in i vanorna igen, en vecka är tydligen inte nog för att rubba livets gång. Med ens är allting som förut. Det gamla, vanliga. Skolan är alltid lika trist, eleverna alltid lika trötta och lärarna alltid lika... höga? Haha. Jag vet inte vad dem är. Men det var ganska slappt idag. Ta kinesiskalektionen till exempel. Vi satt och ritade vad vi gjort på lovet - under hela lektionen. Väldigt skönt, fast jag hade inga skills där inte.

This is real
This is me
I am exactly were I'm supposed to be now

Very nice, fågelbajs

Kommentarer
Postat av: ...

As bra rubrik, den äger :)

2008-11-03 @ 18:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0