Se upp! Busskaos på ingång!

Vinter. Kyla. Mörker. Snö. Slask. Kallt för fötterna. Särskilt när man springer som en galning på en trottoar med dumpad smutssnö för att hinna med bussen. Skrattar högt och springer tills pulsen ligger på 180. Yes! Vi hoppar på bussen, visar korten för den sure busschauffören (ta inte illa upp chaufförer, alla är inte sura!) och sätter oss på de tuggummitäckta sätena. Medan resten av dansarna hade sprungit över gatan med huvudet före mot en olycksbådande traffik stod jag, Olivia och Malin och bara stirrade. Fru Fortuna var inte direkt på vår sida idag, fast så kom ju bussen ändå :)
  Går sedan hem med kurrande mage. Och magen kurrar fortfarande. Så fort jag kom hem rusade jag in i köket och letade efter mat, men middagen var inte klar. Och vart tar man vägen då? Datorn. Inte för att det är min hobby direkt men något måste man göra för att få tiden att gå. Har precis varit på träning och jag är alldeles exalterad över hur uppvisningen ska gå. Jag älskar vår dans! Det ska bli så jäkla kul med freaky-kostymer och en utomordentlig korreografi :D har längtat... 

Ojoj! Nu är det dags att äta :P hejdåå 


Kommentarer
Postat av: Anonym

maten var ju typ klar det var bara du som var seg på att käka :P

2008-11-27 @ 11:59:11
Postat av: Anonym

:P blä på dig, det hör inte hit! :)

2008-11-27 @ 17:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0