So close no matter how far

Vaknade kl 9 imorse... mkt ovanligt, må jag säga, sover till elva om jag inte blir väckt av päronen halv tio. Lite tråkigt igår kväll, cybertown blev inställt :( men, men, ser ut att bli en sån där helg då man sover bort timmarna (fast om man vaknar kl 9 måste man väl göra lite mer än bara sova). Joggade igen, 20 min, hade lite jobbigt den här gången. Fick kramp och håll o skit. Sen satt jag ute på altanen och lyssnade på denna:

So close no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trust in who we are
And nothing else matters


Tycker om att lägga in sångtexter ^-^ de börjar betyda saker och de är inte längre bara melodier i mina öron. Vissa väljer sina låtar utifrån texter, andra från melodin. För mig är det mest melodin, men jag tycker om låtar som jag kan känna igen mig i. Som den här:

All of this time, I can't believe I couldn't see
Kept in the dark, but you were there in front of me
I've been sleeping a thousand years it seems
Got to open my eyes to everything
Without a thought, without a voice, without a soul
Don't let me die here
There must be something more

                                            

POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0