Wo bu ai zhong wen!

Hemma igen och det känns som att allting händer just idag. Okej, nej, inte ALLT, men åtmsintone mkt. Det är första dagen på NT-veckan (ni som inte går/har gått på rudbeck är nog inte bekanta med uttrycket) och det är en vecka av spex och show som utförs av naturarna och teknikarna. Imorse när vi först anlände innan matten for två sparkcyklande killar förbi och jag sade tyst för mig själv att jag inte skulle bli förvånad om ett gäng clowner skulle hoppa fram ur mitt skåp. Senare hade vi kinesiskaprov (FAAAAN!) som gick sisådär, jag hade ju pluggat så var ganska säker. Det svåra var bara att på slutet fanns ett par rader som vi skulle läsa för läraren... -.- ni kan ju gissa hur det gick. Jag sa till och med ett ord som inte stod i texten!!!
   Sen har vi ju den halvmeter höga snön som vägrar sluta växa. Och, förstås, andra angelägenheter men som är liiite för privata ;P

När jag besökte toaletten idag såg jag den här lite roliga texten på väggen:

Some come here to sit and stinke
Some come here to shit and thinke
I'm the smartest of them all
I write poetry on the wall

Haha! Tyckte den var lite rolig :)

Nu ska jag nog ta och plugga historia. Ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0