Lussebullar till folket

Har haft lite problem med att få in fotona till datorn, men nu kommer i alla fall lite om min söndag. Första advent! Ja, jag kan ju börja med att säga att hemma hos familjen Fröjd tar vi julen på stort allvar. Redan första advent plockar vi fram stjärnor och adventsstakar, julstjärnor och bakplåtar. På med julmusik och sedan är vi redo för bakning! Jag och Jessi bakade lussebullar, vilket var en mycket hög mysfaktor.  



Jag och Jessi har lite spännande framtidsplaner. När vi är gamla och skrupliga, eller åtminstone lätt rynkiga vid 50-55 års ålder ska vi starta ett litet brölloppstårtekonditori! Ja, vi älskar att baka, och tårtor har vi gjort innan. Heja heja på den framtiden, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0