Sportlov!

SPORTLOV! Jag säger bara en sak: "Äntligen!"

Idag har dagen tillbringats med syster min, vi åkte till Stinsen och shoppade lite, väldigt mysigt. Sen vart det hem och färga henne blond, eller åtminstone blondare. Welcome to the club, sis! Blondin så fin. Och våga inte döma mig som dum! Nå, inte för att jag aldrig gör blonda saker, men ni vet vad jag menar.



Nu har jag äntligen köpt "Twilight" av Stephanie Meyer och hoppas verkligen att den är så bra som jag har hört. Folk har sagt att den engelska versionen är bättre, att den blir B på svenska, och jag kan förstå det. Ibland kan jag hata svenska språket, det är så platt och tråkigt på ett sätt. Det blir en helt annan skillnad med engelska. Som t ex när man ska uttrycka sig. Jag kan komma på det perfekta ordet jag vill beskriva på engelska, men om jag försöker hitta ett liknande ord på svenska blir det ganska lamt och tråkigt.
 
Övrigt: Några vänner från Söderhamn var på besök fredag till lördag, och Hanna och Kajsa var förstås med. Därför vart det "hela havet stormar" till en massa disneylåtar, popcorn över hela golvet och kvällen avslutades med "Kung fu panda" där jag var den enda som höll mig vaken hela vägen till slutet. Jag tycker om den filmen, den var söt och rolig :D

Hör av mig, ni får ha ett så skönt lov allihop! Och bara så ni vet, jag kommer inte gå någonstans, ska stanna hemma hela lovet så ni kommer antagligen höra mycket från mig :)
POK


Kommentarer
Postat av: Elin

vi måste hitta på något alla vi tjejer :)<3

2009-02-21 @ 23:09:59
URL: http://eloxs.blogg.se/
Postat av: sandra

jaa absolut! vi får sätta datum och så, skulle va skitroligt :D

2009-02-22 @ 15:46:13
Postat av: Elin

det tycker jag med, sms när du kan :)

2009-02-22 @ 20:27:25
URL: http://eloxs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0