Ben&Jerry's - Mumsfillibaba!

Käääära bloggen

Min eftermiddag kom att se ut som sådan: jag och min syster gick till centrum och köpte oss varsin Ben&Jerrys :D Yeay! Snacka om att jag blev glad! Det var faktiskt första gången jag smakade och jag valde förstås den mest omtalande - Strawberry Cheescake. Den var väldigt god, men jag måste säga att jag antagligen hade för höga förväntningar... den var samma smak helt igenom, lite roligare om det är lite blandat tycker jag. Jessi valde Half baked som innehöll brownie, kakbitar, choklad- och vaniljglass. Den var lite godare tror jag, fast Ben&Jerrys är ju bara lyxig i sig att köpa och de skapar nog den roligaste och godaste glassen i världen (okej, åtminstone vad jag smakat hitills!) Men glassarna har dem allra galnaste namnen som samtidigt får det att dregla i munnen... ^^



Ojoj, ska snart gå och sova och börjar tala om glass... inte bra, nu vart jag ju sugen! Hursomhelst, imorgon är det tisdag (men vi ska ha lektioner som på en måndag, väääldigt förvirrande kommer det bli) och nu ska jag gå och tjura för att min träning blev inställd utan att jag fick veta det - jag dök upp och allt var nedsläckt och låst... jippie...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0