Besegrad av en dörr. Inte bra för mina meriter.

Kära bloggen

Jag är både förbannad och glad just nu.
   Glad
- vi hade sista LL-lektionen idag (det är inte därför jag är glad, forstätt läsa!) och vi avslutade med en liten självförtroende-övning. Alla fick ett papper med en blomkruka på (fråga mig inte varför) där man skulle skriva sitt eget namn och därefter skicka runt den där alla skulle skriva någonting positivt om en själv. När man fick tillbaka pappret blev man alldeles varm i hjärtat! Gud va folk kan vara gulliga ibland, jag måste bara säga det! Några började till och med gråta, så sött hade berömmet öst över var och en. Det fick mig att le lite sådär fånigt, ni vet, jag hoppas att det endast var inombords :D Tack allihop för fina orden, vi behöver alla lite beröm då och då!
   Förbannad - Jag och Gabbe sprang som vanligt för att hinna med bussen till sollentuna stn. Jag hade tyvärr högklackat på mig denna dag och är väldigt dålig på att springa då, men Gabbe satte full fart över skolgården. Just när dörrarna stängdes hoppade hon fram och pressade upp dörren igen. Då stod den öppen ända tills jag kom fram och lite smidigt sådär tänkte jag göra samma sak och öppna dörren när den var påväg att stänga. Men nej, tydligen villa busschauffören inte ha mig på bussen! Jag var nära att klämmas och fick tillslut inse att jag blivit besegrad av den där jäkla, envisa bussdörren. Snopen och förbannad stod jag där på trottoaren och Gabbe stod på andra sidan dörren. FA-AN!
   Glad - En ny buss anlände 20 sekunder senare och gick direkt hem till mig! ^^ Tur i oturen eller vad?



OH YEAY! Nu är jag överlycklig! Vi har skaffat en ny tv!!! :D Den är uuursnyygg och det var inte länge som vi behövde överleva med bara en fungerande tv. Åh, nu kan man äntligen myspysa lite framför "Top Model" eller "The Simpsons" utan att någon klagar och säger: "Nä, men nu är det sporten!" eller "Åh... *suck*. Måste vi se på det HÄR?"

HIHI. A very happy person I am, with a bad set of english words :P
Pussar och kramar och värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0