The Last Bounce

Nu vet jag en sak jag kan lägga till på önskelistan! Ja, jag har ju redan fått en nypa julstämning i mig sedan Jessi satte på julskivan igår för första gången i år. Aah... underbar känsla. Och ja, jag vet att vissa kan tycka det är lite väl tidigt men det är ju faktiskt första advent nu i helgen! Så jag föreslår att ni tar fram cd-skivorna, de första keramiktomtarna och ljusstakarna, så att ni är redo innan julsångerna står er upp över öronen. 

Jag hoppas på att "The Last Bounce" inte är slutsålt än. Det är nämligen vad jag önskar mig. Ni som inte vet så är Bounce ett väldigt populärt danskompani, sju människor sammanlagt, med stora talanger. De ska framföra en sista show och jag har alltid velat se dem, så det här blir min sista chans! Håller fingrarna för att den inte är slutsåld, men showen är i april 23-24 så får väl se.

Här är ett smakprov. Enjoy!



           

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åhh! De är asbra ju! De e så tråkigt att de ska sluta!

Var uppträder de??

2009-11-27 @ 12:42:48
Postat av: Sandra

i globen :) jag vill veeerkligen see!!!

2009-11-27 @ 20:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0