Tröjan är som gjord för oss

Har just haft en myspysig pizza-middag med Anna, Tessi och Sandra. Det vill säga hemmagjorda pizzor, dem klår ju alla pizzahak i hela världen! Yummy! Sen skulle dem iväg och se "New Moon", den har man ju redan sett så det får bli annat för mig. Men det var trevligt så länge det vara, haha!

Tidigare idag var jag i Sollentuna Centrum med Maja och Olivia. Vi besökte bl a Gina Tricot och vi fann ett helt otroligt kap. Ni förstår, jag och Olivia ska dansa med resten av vår grupp till låten "I gotta feeling" med Black Eyed Peac. Och vad finner vi inte om en svart tunika med texten "Tonights gonna be a good night"? Som perfekt för vår show! Vi måste ju ha dem på, de är som sydda för oss! Nu gäller det bara att få tag i Kristina och övertala henne!

Fick ingen direkt bild på den men här är den i alla fall --> https://www.ginatricot.com/se/#/product/27509900

PS. Måste säga att Sollentuna C har blivit sjukt snyggt! Med både Espresso House och Wayne´s cofee, samt en helmysig brasa och pianist på Wayne's! Herregud, där kommer jag antagligen sitta hela vintern och julfika. Ses där!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi får samla tjejerna och ta en mysig tidig vintermorgon och fika där, nu när dom gjort det så otroligt mysigt!(a)<3 puss

2009-11-27 @ 23:23:10
URL: http://eloxs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0