Ett år har gått

Jag upptäckte just att min blogg fyller ett år! Jippie! Wow, ett år har gått och jag har hitills skrivit 280 inlägg. Tiden går snabbt ibland.

Igår missade jag nya "Desperete Housewifes" -avsnitt, så det var en miss. Men idag får jag revange, eller hur man nu ska uttrycka det. Idag är det säsongstart för Greys anatomy! Det slutade så spännande förra gången och jag är jättetaggad! Ja, nog finns det de som antagligen skrattar åt mig (upplevde det idag, när tre människor skrattade mig i ansiktet av min iver) men det skiter jag i. Det är spännande, det är tragiskt, det är roligt, det är klyshigt. Men med sina egna små mått.
   Något som är klyschigt är dock den här trailern. Det reser liksom spänningen, men samtidigt är den bara så skrattretande amerikansk!



Missa inte!

Kommentarer
Postat av: Frida

Grey's, grey's, greeeeeeeeey's <3

2009-10-01 @ 17:59:49
URL: http://fridas1000tankar.blogspot.com
Postat av: Madelene

Grattis till bloggen :)

2009-10-01 @ 18:13:24
URL: http://madsandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0