Tranor och tv-trubbel

Sitter på datakunskapen och gör ingenting. Lektionen innan hade jag svenska och då förstår ni, då lärde jag mig vika pappers-tranor! Ja, kommer antagligen glömma bort den fem minuter långa proceduren, men ändå. Finfint.

Fredag alltså, det är härligt. Ska träffa Anna och Tess sen på kvällen, har inte umgåtts med dem "på riktigt" på riktigt länge. Äntligen, säger jag bara!

Kul grej: Igår satt jag framför tv:n och skulle se filmen "Blood diamond" på tv6. De hade till och med haft trailers på att dem skulle visa den då klockan 21.00. Men sen när jag zappar dit, vet ni vad om händer? Dem visar inte den filmen! Nej, då visade dem en helt annan film, "Red dragon"! Får man göra så? Haha, tyckte i alla fall det var lite lustigt.

                           

                                                                 
                                                                   Still happy...

Kommentarer
Postat av: olivia

ÅH PAPPERSTRANOR!!! lär mig om du frf kan! men red dragon är bra. men åhhh, jag skulle också se blood diamond. liksom leo med konstig dialekt, fuuun!

2010-04-16 @ 22:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0