Åh, sköna studiedag, ta aldrig slut!

Ja, det är ju så skönt att vara ledig på en måndag. Dessutom drömde jag att det redan var period tre, att jag hade massa sovmorgnar och så. Hmpf, jo man tackar, nu mår jag bättre...

En skön helg har det varit (bilder kommer!): har besökt mamma och Rickard i nya lägenheten, den var sjukt fin! Så där stort och rymlig och clean som de lägenheter som bara finns i inredningstidingarna. Har pluggat en del, vilket har behövts, har shoppat julklappar, bakat lussebullar och dansat.

Idag åkte jag, Jessi, Sebbe, Emilia, Mandy och hennes kompis till Sergel och såg nya Harry Potter-filmen på bio. Den var skitbra! Skrattade och blev tårögd, satt på helspänn och garvade när både Emilia och Jessica hoppade fem meter i deras stolar. Jaha, nu måste jag alltså vänta i ett halvår (!) tills den sista filmen. I alla fall, jättebra, gå och se!



Imorgon har jag Nationella Prov - tal i svenska b. Hoppas det går bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0