Efterlängtad shopping!

Lite kort om min helg so far:

I fredags var jag med Fia och Sandra, först var vi i Rotebro hos Sofia men sen förflyttade vi oss till ett par bekanta. Trevlig kväll!

Idag blev det shopping i stan med Sandra. Det var jättekul, hade glömt hur roligt det är att shoppa! Ja, jag har ju agerat snåljåp de senaste månaderna för att ha råd med olika saker inför sommaren, men nu släppte jag allt det och bara körde på. Jag kom sedan hem med ett flertal par örhängen, en sjal, en rosa tröja och en parfym som luktar kokos! Helnöjd!

Imorgon lär det bli plugg... Inte helt ok, men är det söndag så betyder det att det är måndag dagen efter...

Kommentarer
Postat av: felicia

vi msåte verkligen ses snart, saknar er :D kul att ni hade en bra dag iaf, glad alla hjärtans dag!:)

2010-02-14 @ 14:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0