Utsökta läppbalsam

Jag tar igen min tid från bloggen nu, spanar på söta och i slutädan helt onödiga saker som jag alltid känner att ha-begär till. Varför är det alltid dem mest onödiga prylar man suktar efter? Ja, jag är en liten prylnörd och har en bild i mitt huvud över min framtida lägenhet... *suck*. Ibland får man ett sådant sug.

Men jag snubblade över dessa småsaker: läppbalsam i söta förpackningar. Förutom de klassiska i cup cake-form, som jag by the way avgudar lika mycket som säkert många andra, finns det andra både smarriga och söta saker som innehåller just det där lilla extra för vinterns fnöskläppar.

                       

                       Ben&Jerry's satsar på en feminim touch, dock behåller de sin originella look.
                        Man kan mista sig och tro att dessa innehåller glass, med det är faktiskt
                                                            mindre läppbalsam.

                             
 
                                Mmm, jag skulle nog mista dessa praliner för vad de egentligen är.
                                                        Aaaaah, choklad in my heart!

                                                    

                                               Små, små portmonäer, alla innehåller olika smaker
                                                och smaker gillar vi: jordgubb, choklad eller
                                                                      passionsfrukt!


                                                                  Vilken är din favorit?


Kommentarer
Postat av: olivia

AAALLLT!!!! :D eller kanske ben and jerrys läppbalsam, hehe. Vart hitade du allt?

2010-01-15 @ 07:32:16
Postat av: Sandra

hmm jag tror det var bluebox.se, en massa söta saker fanns där :)

ja, ben&jerrys är ju svårt att klå!

2010-01-18 @ 21:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0