Nya glassar 2010

Åh, jag är så nervös! Imorgon efter skolan ska vi på journalistiken gå till Edsviks konsthall och intervjua en elev från Rudbeck om deras foto/tavla. Känns verkligen på riktigt. Lite pirrigt är det ju, lite rädd för vilka frågor man ska ställa och så vidare. Men det ska bli kul! Ska även ta foto på människan. Journalistik är väldigt kul, det är inte som någon annan kurs jag upplevt tidigare. Det känns som ett riktigt jobb nu alltså.

Har precis varit ute lite. Köpte en ny Magnum-glass, Hazelnut. Den var god, påminde om Magnum Mandel som är min favvo. Fanns ju hur många nya glassar som helst! Spanade bl. a. in en ny Ben&Jerry's glass, Peanut Butter Cookie Dough. Lät ju faktiskt riktigt gott... men den kostar liksom 27 kr! Dyrt. Fanns även Magnum Gold, såg riktigt läcker ut. Tycker bara det lät lite kul: Utsökt kolasås med havssalt... What?

                                                

                                Yum yum för ny glass, säger jag bara. Summer, bring it on! 

                                          http://www.gb.se/campaign/aretsnyheter/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0