Sportlovet so far

Har haft ett par härliga dagar på senaste tiden, lite svårt att hålla reda på dagarna bara nu under lovet...
 
Tisdag: Jag, Anna, Tess, Andrea och Sara var hos Erik. Vi hade det riktigt kul, sjöng singstar och tittade på Lejonkungen. Som vanligt började jag gråta. Sorglig rulle!
Onsdag: En shoppingdag med Maja i stan. Kom bara hem med ett par shorts tyvärr, men de var riktigt fina. En sak som hände var att Maja tappade bort sin kasse med sin nyinköpta kavaj, vilket resulterade i att vi sprang från affär till affär! Men tillslut gick vi tillbaka till Zara och där hade någon varit så snäll och lämnat in påsen i kassan! Så det finns snälla människor där ute!
Torsdag: Idag var jag i stan med Anna, Tess, (Sandra, som tyvärr försvann snabbt), Frida, Anna coh Evelina. Vi åkte skridskor på Kungsträdgården, eller ja Anna och jag agerade fotografer. Sen blev det fika, jättemysigt hade vi!

Imorgon ska jag på bio, vi ska se "Alice i underlandet" i 3D. Den verkar riktigt cool, har velat se den ända sedan jag såg trailern för den i 3D, och filurkattens huvud stack ut i publiken och alla bara skrek! Ska bli kul!

                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0