Walk down memory lane

Har en konsig känsla i magen nu, men är samtidigt glad. Har hänt så mycket nu, lite rörigt nästan. Var med tjejerna igår kväll, riktigt mysigt. Vi promenerade längst memory lane på Sofielundsskolan, haha, roligt hade vi. Sen åkte jag och Sandra med Fia hem och sov där. Sen vaknade vi morgonen därpå halv två! Shit, måste sluta vända på dygnen... Tror det var bra att vi var där för Fia. Hoppas det går bra för dig!

Förutom det saknar jag en viss storasyster, som är och surfar i Australien. Häromdagen fick jag en plötslig impuls av att ringa henne, men kom fram till att det inte var möjligt, då hon är på andra sidan jordklotet. Saknar dig!

                          


Kommentarer
Postat av: felicia

har det hänt något tråkigt eller roligt?:O och vad är det med fia? jag är borta från er en helg och är heeeeeeeelt lost oO du fick mig orolig nu! saknar er kram!

2010-03-29 @ 01:35:55
Postat av: jessica

men ring mig, skulle bli saaaa glad!!!!

2010-04-02 @ 09:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0