Nu

Har en lektion idag, så det är verkligen superskönt! Igår gick min "radioinspelning" väldigt bra, snubblade på orden två gånger dock men du var det bara att "blabbubblä" av sig och ta om den senaste meningen.

Känns inte som att jag har haft tid med bloggen som jag brukade ha, men det är mycket nu, bara dryga två veckor kvar till avslutningen! Sen har jag ju all dans, två-tre shower nästa vecka. Och på toppen av isberget så har sommaren, enligt mig, anlänt. Dags att sola, måste ju komma ikapp resten av min pepparkaksbruna familj! (De har ju fubbigt åkt utomlands...)

Länge sedan jag bjöd på en teckning också, verkar det som. Har inte riktigt kommit in i den flowen på länge nu, eller hur man ska uttrycka det. Men ska försöka få den här klar någon gång snart.

                

                                                    Just nu, känner jag det gungar...

Kommentarer
Postat av: felicia

nu fattar jag radiogrejen!^^ känner detsamma, det är bara att bita ihop, mkt på gång men det är slutspurt nu för fan!:D:D:D



såg att du kommenterat min blogg! loggade in och hade massor av kommentarer, först när jag läste din som jag fattade varför jag hade så himla många besökare xD helt sick...

2010-05-20 @ 17:37:29
URL: http://teknikflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0