Uppdatering... finally!

Hehe, ja, jag är väl inte längre den bästa på att skriva blogginlägg. Detta skyller jag på höstlovet (ja, det har t o m redan hunnit bli höstlov, in fact det är redan tordag och jag panikar över att det bara är tre dagar kvar!!!), på all flyttförvirring och lite diverse annat. Jag försöker ta mig tillbaka till vägen jag förut vandrade, men det är svårt. Jag har fallit ur min skrivar- och tecknarfokus, så det är lite synd, men jag jobbar på det. Vad jag kan säga om höstlovet är väl att jag har varit i Söderhamn på en tjejhelg, ätit middag på restaurang tre kvällar i rad, jag har shoppat och träffat vänner och pluggat. Japp, det var alltså lovet i ett nötskal.

Vad som fattas är en ny design... det brukar hjälpa om jag har tappat skrivarlusten. Så håll utkik efter det nu i helgen!

                              

                              

Låtfrasen som präglat mitt liv just nu:
Det kommer ordna sig, det gör det alltid
Jo, det löser sig, så brukar allt bli
det kommer fixa sig till slut
det är inget tvivel om, fast nu känns skiten sur
och flera mil ifrån, det ordnar sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0