Jul, jul, strålande jul

Det blev en härlig, mysig, riktig jul i år. I och med flytten till Viby förra året hade vi inte ens en julgran hemma, men nu slog vi på stort med allt! Det enda som blev en total failure, som sagt, var lussebullarna... men nu har vi kommit på det, det är seriöst något fel på ugnen! För hur kan man misslyckas med lussebullar? Dem blev liksom fem kg tunga, men ändå skitsmå!

Julsällskapet blev väldigt litet; jag, pappa, Jessica och hennes pojkvän German. Men trevligt vart det! Det blev självklart Kalle Anka, och det godaste julbord jag någonsin ätit. Jag tror också jag har lärt mig gilla sill, det är något nytt!






            


      


          

Så himla fina julklappar har man fått också! Ja, kort sagt, en mysig jul. Nu härnäst ska jag snart till mamma för en andra jul, och sedan utgång till Sommar...! Lite ironiskt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0