Inspirerad

Jag tror jag håller på att tillfriskna. Har ingen feber, men en sjukt irriterande slemhosta! Uäck, låter så äckligt. Men har ni sett den där reklamen när det är en kille som brottas med ett litet grönt dvärg-slem-monster? Ja, så känner jag det just nu. Hehe...

Vill tacka för snälla kommentarer på min senaste teckning av min syster. Jag blev väldigt nöjd och det är roligt att teckna människor jag känner. Så ni själva kanske dyker upp här snart, vem vet?

Eftersom att jag ska spendera dagen hemma ska jag teckna! Jag har blivit så inspirerad av andra illustrerande/målande/tecknande bloggare och jag vill sätta mina idéer på papper! Jag försöker fortfarande hitta min alldeles egna signatur i mina bilder, men det är svårt. Man får väl helt enkelt bara experimentera.

               
Från "Nora".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0