Roma, Italia!

Åh, vad jag längtar! Avgångsdatumet är alltså den 7:e april till den 11:e. Jag, pappa och Jessi, i Italiens vackra stad Rom. Har faktiskt aldrig åkt någonstans bara för att se saker, vi har alltid åkt på solsemester. Därför är jag extra exalterad inför den här resan.

Frida var så vänlig att ge mig den kartan som hon använt när hon var i Rom för inte alls så länge sen, så nu har jag och pappa pekat ut på kartan vart vi ska bo och vad vi borde se och vart vå ska gå osvosv...

Här är några bilder på hotellet vi ska bo i, Hotell Flavia. Den ligger i city, kanske inte i centrum av city, men i city.

                               

                               
 
                               

                               

                               

Hehe, den sista bilden är på frukostbuffén. Det är ungefär två veckor kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0