Tax free!

Idag tog jag mig friheten att låta bli att ställa klockan (vilket inte har hänt på myyycket länge) och vaknar upp halv ett efter 11 timmars sömn. Hehe. Välbehövd sömn.

Den dag som återstod blev en fika med Sandra och en del planering inför resan på fredag. Fattar knappt att vi åker! En vecka i Lanzarote, bland palmer i solen, underbart! Efter fikat träffade jag mamma i stan för en middag och en lite tjyvstart på julshoppingen. Det är ju inte långt kvar! Dessutom tog vi oss en titt på NK's skyltfönster och jag säger bara en sak - it ain't worth it. Det fanns ingen värme, inget av det där juliga, jätteplottriga, mysiga. Nej, dålig julskyltning av NK i år! 

              
Har shoppat lite tax free inför resan, det bidde en mini body butter collection!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0