Blåbärspaj med mandelmassa på blommig fat

Kanelbullens dag idag, men det bidde ingen bulle. Däremot, under en mysig fika med Sandra och Therese, njöt jag av en bit blåbärspaj. Gaah! Jag mååste ha paj om det finns, jag bara måste! Vi fikade på ett nytt litet fik i Sollentuna centrum, "Garden" och det var precis vad det heter, som en trädgård med jättemysiga, snirkliga möbler i metall och olika korgstolar. Täckta med murgröna och med blommigt porslin på bordet - min typ av fik!

Utöver detta sker något spännande imorgon: min första körlektion! Ska bli så himla kul och läskigt! Har kört en del nu, och ska köra ned till landet då vi ska på höstmarknaden i Rättvik. Det är verkligen en stolpe för att hösten är här. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0