Peta inte i draken

Nu är höstlovet slut, vilket är lite tråkigt (har vant mig vid att sova till elva nu...) men samtidigt väldigt kul att komma tillbaka till skolan! Idag hade vi färglära, vi bara satt och blandade färger. Haha, känns lite kul när alla sitter på rad och blandar till sin egen blå. 
 
Under höstlovet tog jag mig an ett projekt som speglar ett internskämt med några kompisar. Jag blev väldigt nöjd, den är lite smårolig om man vill förstå våran humor. Köpte en ram på IKEA också så den ska upp på väggen!
 
Skulle verkligen vilja ha en scanner som fixar A3 också, kanske något man ska införskaffa...

Kommentarer
Postat av: tess

Haha helt klart bäst! Såjävla bra! :d

2012-11-07 @ 09:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0