Kan inte sova...

... så därför lyssnar jag på "Nightmare before christmas"-soundtrack och tänker; varför inte uppdatera lite? Vad som händer i livet just nu är att jag har flyttat till en studentlägenhet och har bott här i drygt en månad. Jag trivs jättebra, så roligt att få inreda och sätta sin egen prägel på sitt hem! Just nu står många väggar tomma, därför jobbar jag på min alldeles egna rosbukett i olja (äntligen en för mig själv, haha!) som ska få plats på den vita köksväggen. Skolmässigt går jag min tredje termin på Kulturvetarprogrammet och läser just nu Barnkultur I, vilket är jättekul och intressant! Hoppas det underlättar i barnboksillustrerandet, haha!
 
 
Här bor jag! Hade inga bra bilder på datorn från lägenheten, men det kommer! Samt en utveckling på rosmålningen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0