Som Bambi på is...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!

Så känner jag just nu. Allt är piss och jag har så mkt att göra men för lite tid! Måste plugga till provet i övermorgon, men jag måste fixa kläder och annan styling inför dansuppvisningen imorgon :( och vad gör jag?? sätter mig framför datorn. Japp, ibland är man dum, men jag orkar inte längre!!!! Efter skolan stannade jag kvar i en timme för scenrepet som började kl 5, men vi startade inte förrän en halvtimme senare. Två timmar senare står jag på parkeringen och väntar på bilen, jag är hungrig, törstig, trött och allmänt seg. Jag vill bara skrika för jag har så mkt inuti mig som bubblar upp till ytan just i detta ögonblick och jag kan börja grina när som helst nu. Suck. Ingen bra eftermiddag.

Men resten av dagen har varit rolig iaf. Åkte skridskor på gympan idag, det var fettkul :) var lite vinglig till en början... och jag fortsatte vara vinglig hela tiden XD haha! Roligast var när några fick gå hem och några stannade kvar (jag hade ju scenrepet att vänta på) och vi var 6 st som spelade bandy. Det var typ bara Lukas och Oliver som spelade, vi tjejer var lite mindre seriösa. Elin ramlade ett par gånger :D haha, men det var för den goda sakens skull, hon kastade sig efter bollen! :)

Nu ska jag gå, det är desperete housewifes, ha det bäst!

                                              
Gammal bild från skridskoåknign i Söderhamn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0