Mimartist - min framtid? (Dröm och glöm!)

Jaa!! Snö, snö, SNÖ!!! Ni som inte håller med min entusiasm kan ta och göra nåt annat :P haha! jag tycker det är underbart vackert med det vita glittret under skorna, och att se flingorna sväva ned från himlen värmer mitt frusna hjärta. Negativt - ja, det är kallt. ja, det kommer att bli slask, vi känner ju alla till vårt lilla sverige. men att snön och vintern är här är ett tecken på att julen närmar sig alltmer.
   
Börjar dagen med brännande ögon, det svider att kliva upp ur sängen. Och onsdagen rullar väl på lite väl långsamt, dagen slutar iaf med att jag glömmer ta tillbaka mitt busskort från gabbe och sedan står jag vid busshållplatsen och kliver på längst bak för att undvika problem. Åkte med anna, tess och sofia, bland många, många andra. Bussen var så proppfull som den kunde bli, behövde knappt hålla i mig, så ihoppressad var jag! Sen steg vi av vid sollentuna centrum, jag, anna och therese alltså, och vi vandrade runt från affär till affär för att lägga till saker på önskelistan :P detta blev nr 13 och 14:
- Lumene Blueberry Volume Mascara
- Heiress by Paris Hilton (parfym, tycker inte det minsta om Paris men hennes parfymer är såååå goda!!!)
Hursomhelst slutade fönstershoppandet lyckligt - stötte på gabbe och mArby (det stora a:et var med flit, trodde hon hette mörby förrut) och kunde därmed få mitt busskort. Sedan köpte jag, anna och tess lite fika (det bidde en chokladmuffin) och sen gick vi hem till moi innan jag åkte till träningen. Det var mkt intressant idag på dansen. Vi ska nämligen under tre 8:or (ni som inte är bekanta med formen kan väl tänka er en tid på 30 sek) improvisera något galet! Vi dansar nämligen till låten "freakshow" av britney spears, och då ska vi vara lite freaky. Jag hade nog tänkt mig något i stil med mimartist, vara instängd i en glaskub lr något sånt :P passar väl mig, lr?


                                                                               

Innan jag avslutar måste jag dela med mig med mina nya kunskaper: STOPPA IPRED!!! Det är en lag som kan tillåta film- och skivbolag att få befogenheter till privata människors ip-nr och därmed sätta dit folk för misstänkt fildelning, alltså nerladdning. Fri nedladdning för folket, säger jag bara!!!! Gå in på facebook och joina gruppen Stoppa IPRED, som ni kan hitta hos Sandra Fröjd. That's me :D

Pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0