Söta(-rä kan) ingen vara...

Heeeeeeeeeeeej!

Jag har "åh-så-söt"-vibbar nu, molly har ju kommit. sötis molly. orkar inte berätta om min helg, dessutom kanske det inte är så intressant för er, men i förbifarten kan jag berätta att jag, anna, tessi och sandra har varit i väsby c idag och det har varit väldigt trevligt. de sov över från lördagen till söndagen och vi trodde att vi hade sovit till ett på dagen, men det visade sig att den var tolv, för klockorna skulle vridas tillbaka en timme för vintertid...
   När jag kom hem var ju molly där och jag har förföljt henne hela kvällen. Jag kan inte sluta titta på henne, hon är så söt att det inte är sant! Sen var jag rädd att hon skulle fastna någonstans. Men sen började jag tröttna när hon ville ner till källaren hela tiden. Så, vad gjorde jag då? Jo, satte mig här såklart, framför datorn. Mitt femte hem. Jag kan berätta om alla mina s.k hem:

Lista över hem

• 1:a hem - huset i sollentuna (vilket jag är i för nuvarande)
• 2:a hem - landstället i rättvik (tycker dte är så skönt att åka dit för att koppla av och strunta i plugg och sthlmsstress för en stund)
• 3:e hem - söderhamn (där en mkt nära familj till oss bor och där jag praoade på en simhall och bodde hos dem i 2 veckor. Sen bodde jag där ytterligare 2 veckor i somras för jag hade tråkigt i sthlm och inga kompisar var hemma. Dit åker vi då och då på t ex nyår, julafton, halloween, m.m.)
• 4:e hem - tv:n (min belöning efter skolan, haha. Det är skönt att bara slappa framför rutan och varva ner lite.)
• 5:e hem - datorn. (Jag föredrar faktiskt tv:n framför datorn, men nu när jag skaffat blogg kan det vara lite trevligt ibland att få saker ur sig.)

Rudbeck skulle ju egentligen räknas eftersom att man tillbringar största delen av året där, tyvärr... men jag vill inte tänka på skolan nu. Därför låter jag det vara osagt.

Tror inte jag har så mkt mer att tillägga faktiskt, men jag får väl ta och komma på något intressant ämne att prata om imorgon.

Pok (spec till jessi - kom hem och vakta katten med mig!!! Jag kommer vara ett vrak när du kommer hem...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0