Stadspromenad i plastpåserosetter

Hej!

Nu har det gått en tid sedan sist, det är redan onsdag idag och imorgon bär det av för mig till Dalarna, till det öde lilla landstället med smågloende grannar bakom gardinerna och kusliga ljud i skogarna bortom fälten. Mm, men det ska bli kul ändå. Okej, mysigt då.

I måndags vart det stadspromenad med Sandra i solskenet, och jag behöver väl inte påpeka det härliga vårvädret? Hur mysigt som helst, lite blåsigt då och då, men man lyckades till och med få lite färg på den vinterbleka huden.




Det enda problemet var väl att jag tagit lite fel skor för tillfället... Hittade inte mina ballerina utan var tvungen att ta kilklackskorna, vilket förstås gav mig skoskav. AJ! Nåja, jag löste problemet någorlunda med hjälp av en plastpåse jag hade med mig - resultatet blev extra hud på hälarna och lite roliga rosetter. Inte det finaste, men det kanske kan bli ett nytt mode?



Senare tog vi varsin mjukglass och satte oss med hundra andra människor på kungsträdgårdens stentrappa. Därefter direkt hem till Vallentuna, på kvällen tittade vi på "En shoppaholics bekännelser" och "What a girl wants". Båda var bra :)
   Mm, detta vart lite dagboksliknande faktiskt, men jag ville bara minnas dagen liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0