Pirrig...

Fredag! Japp, ska snart ta farväl av skolan för helgen och tillsammans med Maja åka till Sollentuna Centrum och ta en fika. Tror vi kastar in lite julshopping också, det är ju mindre än tre veckor kvar och jag har inte ens börjat!

Är lite spänd för imorgon. Dansuppvisningen alltså. Har nästan alla kläder klara, vet inte vad jag ska göra av håret. Det är för kort för att kunna sätta upp i en tofs, men för långt för att ha det utsläppt. Huh. Det kan tyckas knäppt, men att stå på scen och dansa är hur roligt som helst. Man kan ju tro att man ska dö av nervositet, men faktumet är att när man väl står där uppe vill man bara göra sitt bästa. Om jag faller av scenen på köpet så är det helt okej...

      
Vad jag ser av denna bild kommer jag att imorgon utföra två av dessa rörelser! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0