Kan man bestämma sig för att vara lycklig?

Världen verkar vara väldigt grå just nu. Vilket gör det väldigt svårt för mig att vara glad. Men idag lyckades jag! :D Tillbaka till skolbänken och trots ångesten imorse när illamåendet anlände vid yoghurten mådde jag prima resten av dagen. Det är trots allt skönt att var tillbaka, fri från soffan som gav mig nackspärr :P

Angående mina periodvisa depressioner - vissa tycks lägga näsan i blöt angående vad orsaken är, men ska jag vara ärlig så är det aldrig riktigt så att jag vet den specifika orsaken. Ibland kan det vara allt möjligt. Så Ni (ni vet vilka ni är, haha!) får helt enkelt nöja er med tystnad.

Dagens fråga: Kan man bestämma sig för att vara lycklig? 



POK :)

Kommentarer
Postat av: anna

ja ra de kan man nog ;P <3

2009-01-12 @ 16:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0