Feber är en underlig, svettig och kylig känsla

Helgen har runnit ur mina händer. Så känns det. Familjen Säfström var över på besök över helgen, vilket var trevligt. På lördagen var vi bl a och vandra runt i Stinsen. Dessvärre fick jag frossa och feber vid den stunden och hela lördagskvällen och söndagen haft upp och ned i mitt välmående. Ibland fryser jag som sjutton, kurar mig med duntäcke och allt och i nästa stund flyger strumpor och byxor av pga värmen. Inte kul. Tvivlar på att jag kommer gå till skolan imorgon. Dels vill jag bli kry och sen känns det taskigt mot alla andra och gå till skolan och smitta ned dem. Rudbeck är ju en riskgrupp i sig.

Ska släpa mig tillbaka till vardagsrummet här näst. Följer någon film på 4:an, "Breach" eller något sådant. Helt ok, bryr mig inte så mycket om vad jag kollar på efter att ha sett i praktiken 12 timmars tv. Vad mer kan man göra? Får fundra på det imorgon och göra något produktivt av dagen men samtidigt inget för ansträngande....


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha ja, vi på Rudbeck borde lugnt få vaccin först... Sollentunas största riksgrupp?? :O



Vad min Header du har! Jättefin!



Kram

2009-11-10 @ 08:13:21
URL: http://fridas1000tankar.blogspot.com
Postat av: Sandra

tack :D

2009-11-11 @ 13:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0