Innan jag dör

... ska jag

- åka till Kina, USA, Thailand, Australien, Hawaii och Maldiverna.
- surfa
- simma med delfiner
- dyka/snorkla i korallrev
- publicera en bok
- åka frittfall (haha, nej, har ju inte gjort det!)
- segelflyga efter en båt
- åka vattenscooter
- skaffa hund
- dansa solo på scen
- paddla i en forsränning
- åka vattenskidor
- ha gjort minst en bild till en barnbok

Lär komma på fler sen, men så här ser listan ut just nu. Jag lovar, jag ska göra allt!


                           

                           


Kommentarer
Postat av: Anna

HAhah de låter ju som as bra mål ;p

2010-04-14 @ 14:45:13
Postat av: olivia

tror du kan göra allt detta innan gymnasiets slut. ärligt talat, okej det där med hund vet jag ju inte men... jag kan skaffa en leksaks-robot hund till dig och typ sedan så kan du säga att DU SKAFFAT HUND :D (vet inte om du ser detta men iaf)

2010-04-29 @ 20:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0