Your lipstick stain...

Hej åh hå, nu sitter jag här på jobbet på mitt alldeles egna kontor på Karolinska. Ska jobba i tre veckor framöver, men det är ganska soft arbete. Tycker det är lite roligt att pyssla med journalbetsällningar. Sen är det lite intressant också det man får läsa, tyvärr är det sekretessbelagt...

Arvikafestivalen var i alla fall grymt kul! Jag, Anna, Tess, Fia, Olivia, Erik, Maja och Johanna tältade tillsammans och vi träffade på många roliga människor. Bredvid oss, våra "grannar" det vill säga, var störtsköna och de flesta av killarna kunde spela gitarr så det var urmysigt att sitta och sjunga med dem. Jag kommer verkligen tänka tillbaka när jag hör låtar som "Hey soul sister" (sjöng vi typ 50 gånger), "Don't look back in anger", "Wonderwall" m.fl. Pch artisterna var grymma. Mina top tre var nog Maskinen (dansade i en hel timme, så jävla grymma!!!), Teddybears (alla härliga nostalgilåtar var med) och Regina Spektor. Andra artister vi såg var Johnossi, Donkeyboy, Takida, In flames, Kent, Robyn m.fl. Men jag måste säga att jag längtade hem sista dagen, vi hade haft mycket regn så allt var lerigt och blött och vått (jag är mera av ett torr-djur har jga märkt, dessutom är jag ingen erfaren campare) och bajamajorna... ja, dem kanske jag inte ens ska tala om.

Men vi hade i alla fall jättekul och jag skrayttar åt tanken åt allt roligt vi gjorde. Hoppas kunna lägga upp lite bilder senare. Åh, minnen!



Någon annan som såg CSI igår? Train var med! Sångaren var en av de huvudmisstänkta, haha!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha ja eller hur! Det skulle vara..... spännande...Även om jag kommer ihåg det mesta jag drömmer ;)



Jag ahr det bra, sthlm igen på måndag!

2010-07-20 @ 19:07:08
URL: http://fridas1000tankar.blogspot.com
Postat av: olivia

DET VAR falsett AWE-SOME!!!!!!!! Men assåååå, du glömde mig i inlägget!!!!! inte okej korven.



och förövrigt HELT UNDERBARA BILDER som du lagt upp här och inte på facebook. LOVELOVELOVELOVELOVE EM<3

2010-08-04 @ 18:19:21
Postat av: Sandra

OMG!!! gud va jag skäms... nej usch inte OK!!! självklart har jga inte "glömt", det var bara mkt att skriva - förlååt! <3



ja de var verkligen AWEEESOOOME!

2010-08-06 @ 09:05:42
URL: http://sandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0