Projektmiddag

Igår kväll bestämde vi i projektgruppen (Jag, Maja, Emilia och Frida) för att äntligen ses och ta en middag för att fira att vårt projekt hade gått så bra. Vår handledare har ju till och med sagt att hon vill nominera oss till ett stipendium! Vi får det kanske inte, men ändå himla kul att hon säger det!

Så det blev supergod lax med sås (ååååh, måste ha receptet...) och sen blev det film med Ben&Jerry's. Vi såg "Shakespear in love", "Ringaren i Notre Dame" och "Lejonkungen". Alla filmer var jättebra, ja självklart Disney, liksom.

Nu har jag påsklov och det är så hiiiimla skönt! Kan knappt fatta att det här är mitt sista lov... Ca 24 skoldagar kvar om jag inte minns fel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0