Sjuk i mysbyxa

Äntligen lov! Dock sitter jag hemma just nu, med feber och hosta - kul! Nåja, man ha ju fler dagar att ha roligt på!

Igår åkte jag med tjejerna och Fias brorsa till Sandra i Vallentuna på kvällen. Vi käkade godis från den här affären "Hemmakväll" och dom har bästa plockgodiset! Små marabou, daim, toblerone osv, ja i plockgodiset! Då passar man ju på, haha! Men det var mysigt att träffa alla, vi satt och snackade och hade det trevligt.

Idag har jag varit i Kista med mamma och Jessi innan jag började må dåligt. Jag måste bara säga att jag älskar H&M igen, dem går lite upp och ner för mig men nu är dem uppe! Jag köpte ett par baggyjeans (grymt sköna, har på mig dem nu), ett line och typ pyjamasshorts/hotpants.

Imorgon ska jag till badmintonhallen kl. 10.00 och lära mig kassa och annat. Ska bli kul, men hoppas jag blir någorlunda frisk tills dess, vill inte vara sjuk första dagen, liksom.

                              

Nu ska jag titta på "Despicable me" och äta glass - bästa kuren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0